Utrymme i bil från sthlm

Utrymme i bil från sthlm

Inläggav Corrie » mån 07 maj 2012, 11:50

Hej gott folk!

Till följd av flyttande och allmänt turbulent vår så har vi på spelbaren Werldshuset Slokade Grodan fumlat vår logistikplanering.
En stor mängd spel befinner sig i Stockholm me borde enligt plan befinna sig Linköping.

Är det någon som kommer att köra sträckan Stockholm-Linköping-Stockholm under konventet och som har utrymme över i bilen? Det är helt ok om alla säten är upptagna men att det finns plats för spelen i skuffen. Pålastare finnes i sthlm och avlastare finnes i Linköping!

/Corrie
Corrie

Re: Utrymme i bil från sthlm

Inläggav Zimeon » tor 10 maj 2012, 03:33

Det ar inte helt omojligt att jag har det., men det beror pa hur manga spel det ar. Dessutom tar jag valdigt ogarna en omvag. Men jag kommer fran Uppsala, och plockar troligtvis upp nagon i Sthlm innan jag aker vidare, sa jag kanske skulle kunna om ingen smidigare losning funnes. Jg hr en liten smabil men vi kommer bara vara tva i den, och jag har bara tva kartonger spel med mig, sa kanske att nagot mer gar in. Typ en flyttkartong spel. Max.

Kort uttryckt: i krislage kan jag kanske stalla upp, men jag tror det ar langt ifran optimalt.

/Simon
Användarvisningsbild
Zimeon

Inläggav Fred » tor 10 maj 2012, 15:15

Vi har efter lite om och men lyckats hitta en fungerande transportslösning. Så den här tråden kan numera ignoreras.

Tack för erbjudandet dock Zimeon :)
Fred

Inläggav Corrie » fre 11 maj 2012, 08:12

Tack Fred för att du städar upp för mig när jag är dum i huvudet och inte kan låsa mina trådar själv ;)

Tack för att du ens ävervägde att köra omvägen via sthlm, Z. Det är en bra bit...

Ha ett fantastiskt LinCon!
Corrie

Återgå till Allmänt